Pozostałe kraje (Country, Land) > Reszta Świata

Kirgistan, Kyrgyzstan (KGZ)

(1/10) > >>

Paweł Rekin:

* Gennadyi Vilenskii MGATP-7
76 Mesarosh Str., Bishkek 720046, Kyrgyz Republic

* Firma założona w 1990 roku w stolicy Kirgistanu- Biszkeku; od początku działalności zajmuje się transportem międzynarodowym. Od 1991 roku przewoźnik należał do rosyjskiego zrzeszenia drogowych przewoźników międzynarodowych (ASMAP), a od momentu jego powstania także do kirgiskiego zrzeszenia drogowych przewoźników międzynarodowych (KyrgyzASMAP). Transporty zawsze odbywają się pod osłoną karnetu TIR. Ciężarówki firmy podróżują głównie między Kirgistanem, Kazachstanem i Uzbekistanem a Niemcami, Beneluksem, Szwajcarią, Austrią i Francją. Vilenskii używa floty 25 zestawów TIR. Z moich osobistych obserwacji wynika, że są to Mercedesy Actrosy w różnych kolorach odkupione od zachodnich firm transportowych.    
* Firma nie posiada swojej strony internetowej, ale aktywnie uczestniczy w projekcie NELTI zainaugurowanym przez IRU, który dotyczy rewitalizacji dawnego Jedwabnego Szlaku, w związku z czym krótka notatka na jej temat znajduje się na stronach IRU:  http://www.iru-nelti.org/index/en_nelti_southern_route
Odległość z Biszkeku do Berlina w tranzycie przez Kazachstan, Rosję, Białoruś i Polskę wynosi ponad 6 000 kilometrów, więc trasa w obie strony to minimum 12 000 kilometrów.

Paweł Rekin:

* www.triod.kg
* Triod to kirgisko-niemiecka firma joint venture z siedzibą w stolicy Kirgistanu- Biszkeku. Funkcjonuje ona od 1994 roku, a głównym polem działania jest recykling różnych metali. Oferta obejmuje kompleksowe usługi w tym zakresie. Główni partnerzy handlowi firmy Triod pochodzą z Niemiec, USA, Iranu, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Chin, Rosji, Kazachstanu, Tadżykistanu i Uzbekistanu. Oprócz tego Triod zajmuje się budownictwem i transportem samochodowym. Jeśli chodzi właśnie o transport, to firma posiada flotę ciężarówek MAN, które obsługują przewozy z Kirgistanu do krajów Europy Zachodniej, a także do państw azjatyckich i krajów byłego ZSRR. Muszę przyznać, że pierwszy raz spotkałem ciężarówkę z Kirgistanu, która była w pełni opisana danymi dotyczącymi przewoźnika (łącznie z adresem internetowym). Zazwyczaj bowiem z tego kraju spotkać można zupełnie anonimowe samochody. Przykładem takich pojazdów był zaparkowany obok DAF z naczepą chłodniczą Lamberet.
Naklejka z charakterystycznym kotem (panterą?) na osłonie przeciwsłonecznej MANa wskazywać może, że ciężarówka ta jeździ jako podwykonawca zleceń niemieckiej firmy spedycyjnej Bloedorn TransAsia z Dortmundu, która specjalizuje się w obsłudze transportów z Niemiec do Azji Środkowej (www.bloedorn-trans-asia.de) albo została od tej firmy odkupiona (przewoźnik ten posiada podobne MANy, które zarejestrowane są w Kazachstanie).

Paweł Rekin:
Wspomniany wyżej DAF parkujący obok MANa firmy Triod.
Żółte tło rejestracji MANa wskazuje na to, że właścicielem pojazdu jest podmiot zarejestrowany w Kirgistanie jako firma zagraniczna/ z kapitałem zagranicznym. DAF posiadał natomiast białe tablice rejestracyjne, co wskazuje, że należał do firmy działającej jako przedsiębiorca krajowy. Takie rozróżnienie w kolorach rejestracji stosuje wiele krajów byłego ZSRR (m. in. Białoruś, Rosja, Kazachstan), chociaż nie są mi w pełni znane kryteria takiego przydziału rejestracji, gdyż czasem ciężarówki z tej samej firmy mają rejestracje i białe, i żółte.

Kasu:
Thx für die Bilder Pawel!Leider den Text verstehe ich nicht, aber die Bilder sind super  :D

Paweł Rekin:
Hallo Gabor!!!  :D Ich freue mich sehr dass du hier mit uns bist! Ich kann diese Infos übersetzen. Hier habe ich noch ein Foto für Dich. ;) Zwei andere DAF aus Bishkek. Hast du vielleicht ein paar Fotos von LKWs aus Asien? :)
MfG
Pawel

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej